Ändrade planer.

   2010-12-30 - 10:32:50

Vaknade av grabbarna idag, Jimmy va väl sällskaps sjuk på morgonkvisten.
Min första kommentar "inget leka innan 10", haha.
Sen ringde min Mamma och sa att hon va dålig och inte ville smitta mig så får färga hennes hår en annan dag och Tomas får hjälpa mig med mitt senare idag.
Ska iaf in till Linde med Sara i efm och shoppa lite raketer tills imorgon :)

Men helt plötsligt har jag ju ingenting att göra idag, kastat in en maskin med tvätt nyss men det är ju inte så spännande direkt..
Får väl städa igen eller nått, blir rent här hemma när jag inte har nå att göra om dagarna.
Skulle ju hellst vilja kasta ut julgranen men det fick jag inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus