Hemmafru.

   2010-12-27 - 17:14:11

Imorse fick jag besök av min Mamma, vi kollade på kort från resan och åt saffransbullar. Mums!
Efter det gick jag över och hälsade på min söta granne och fick en söt julklapp.

Fick nå ryck o började baka, blev kolakakor och hallongrottor, aldrig gjort det förut men det blev bra.
Och godkänt av min Älskling :)
Ska nog beställa nya vårgardiner ur nya Jotex också.
Plus att jag hittat en snygg topp som jag gärna vill ha, men vet ej för jag har ju köpt så mycke nytt.. hm.












Kommentarer
Postat av: bibbi

Dina kakor ser verkligen delikata ut!=)

2010-12-28 @ 09:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus