Lite förändring.

   2010-12-29 - 13:33:22

Sover för länge, men har ju ändå inget o göra..
Och tänk att efter varje månad glömmer man hur deprimerande det är att betala räkningar. suck.
Blir inge mellandags rea för mig, tur att jag shoppat så mycke i Thailand annars hade de varit väldigt sorgligt.

Imorgon ska jag prova färga mitt hår brunt, lr ah mamma ska göra det eftersom jag ska slinga hennes hår.

Nyår snart, måste in till Linde och köpa raketer, skumpa har jag redan :)

En promenad kanske..




Fixat klart fotoväggen nu :)





Kommentarer
Postat av: angela

ni är så fina ihop! :) hoppas ni hade ett roligt nyår. Kramis

2011-01-03 @ 08:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus