Nyår.

   2010-12-31 - 12:14:53

Jaha då va de nyår igen, tycket att året har gått fort, fast lite långsamt också.
Men det har varit ett toppen år och jag är faktiskt nöjd med mig själv på en massa olika sätt.
Och jag vet ju att det nya året kommer börja bra också, och kommer stärka mig mer. Känns toppen!

Ska snart börja tagga inför kvällen men är fortfarande lite seg efter en natt med massa konstiga drömmar.
Hade lite besök av Maria en sväng och fick höra att jag hade en Ung läsare på min blogg, det är alltid trevligt. Och väldigt kul o höra att hon gillade tröjan som hon fick av mig i höstas. Massa kramar till Lilla Evelina. Och hoppas ni gillar Julklapparna.

Hoppas alla får en bra nyårs kväll/natt det ska jag ha iaf :)


Fina syskonen Berglind :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus