städa.

   2010-12-28 - 13:06:20

Jaha, här sitter jag o äter en lussebulle som min snälla Mamma kom med igår.
Har skurat badkar, dusch, toa o handfat, ska dammsuga lite snart också.

Fick lite besök av Sara mitt i skrivandet, alltid trevligt med besök.

Känns lite tomt när Tomas jobbar när man är van att ha han nära hela tiden.
Lite ensamt, ska försöka hitta på nå nu. Typ städa o sånt skoj.



<3


Shoppade ett linne o en klänning igår, 500kr. Det är vad en halv garderob kostade i Thailand. Haha.
Hoppas de hinner komma till nyår!

2 veckor kvar till den största dagen i mitt lilla liv.. Alla känslor kring det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus