Förberedelser..

   2010-11-18 - 21:00:49

Jahapp, skurat klart bänkarna och imorgon blir det o dammsuga hela kyrka, kommer nog ta ett tag :P

Kände verkligen att jag inte hade tid över till kören idag, är stressad som det är..
Har hängt upp julbelysningen ute, plockat fram julpynt så det bara är o pynta nästa helg, fixat lite med mina julkulor, dom ska lackas röda för vita va inge fint. (såna som lyser alltså)

Sen har jag talat med grannen, trevlans, ville ju höra om hon kom hem från kören utan o bli anfallen!
Och även talat med Maria om julgrans sökande, blir nog i helgen :) Skönt, så jag får det ur skallen.

Nu blir det en dusch och sen sängen så jag orkar leva imorgon också.




På Söndag kommer mosters Älskling hit, längtar efter henne såå mycke!


Kommentarer
Postat av: thess

vad vore livet utan grannen som står i fönstret och vinkar när man kommer hem från kören. vad vore livet utan en granne som ringer när man är på väg hem.

2010-11-18 @ 23:11:10
URL: http://sessandolly.blogg.se/
Postat av: thess

på väg hem fån kören. sötaste meja också. vad vore livet utan en granne med sötaste, tuffaste meja.

2010-11-18 @ 23:18:03
URL: http://sessandolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus