Mamma!

   2010-11-19 - 06:04:49
Idag är det en speciell dag, min lilla söta Mamma fyller år!
Grattis Mamma! Hoppas du får en bra dag. Älskar dig.


Visst är hon söt min lilla Mor. :)


Har sånt julpirr i hela kroppen, längtar till julafton, vakna upp gå ner o granen lyser, äta lite gröt, mysa med Tomas.. Åka till Snuggan o träffa alla dom man älskar, äta gott o må gott helt enkelt. Kommer bli så bra!
Hoppas bara jag inte tappar julpirret för mycke när vi är i thailand, inte direkt så julit där :P
11 Dagar kvar.

Sen kommer jag nog ha en gullig granne här direkt när jag kommer från Arlanda som vill veta allt om resan!
Hon är pirrig för att jag ska åka, för att hon vill att jag ska få det bra där. Sötis!




Kommentarer
Postat av: Sara

Vi kommer få det så härligt där nere. Jag är mest nervös för allt innan vi väl är på planet. Och bytet nere i Bangkok. Huh.

2010-11-19 @ 08:48:40
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus