Min lilla tå :(

   2010-11-17 - 18:43:52

Puh' Skurat bänkar i kyrkan hela dagen, är några stycken, tar nog imorgon också innan jga blir klar.
Sen har jag slagit i min kära lilltå så jag nästan svimmade, den är en tjockis fortfarande och gör så ont :(

Skutta över till Grannen när hon kom hem och busade med Janne och talade massa trams med Thessan som vanligt, alltid lika trevligt, vi planerar en "avskedsfest" dricka lite o ha trevligt innan jag åker.
Ska ju även dit på Söndag med Meja och fira Janne som fyller ett helt år! Dom växer så snabbt.

Ätit fiskpinnar o pressad potatis idag, mumma!







Kommentarer
Postat av: iinK - Try to erase me!

Hello, you got beautiful blog, I do visit your blog everyday. Keep up the good work. =)



..I've one blog too, would really be great - if you can comment back! I've revealed myself, let's see if that amazes you.. Kindly avoid using so called "SV"!



Take care,

iinK

2010-11-17 @ 23:19:54
URL: http://iink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus