Tänker för mycket..

   2010-11-18 - 06:15:48

Tycker att jag borde vara utvilad men icke, somnade på soffan till "wall street" vid halv 9 igår..
Trött så ögonen snart ramlar ur huvet.. Men iväg o jobba, är ju Torsdag så inte mycke av veckan kvar.
Rygg o tå gör ont, känner att detta är en gnäll dag och jag hellst bara vill ligga i sängen bredvid min prins just nu.

Får ångest när jag är så trött när jag kommer hem, hinner inte med nått vill bara ligga på soffan o slöa..
Skulle vilja städa, tvätta och planera tills vi åker och de som skall hända i Januari men blir bara en röra i skallen.. Jag tänker för mycket. Suck.

Tur jag har min Älskling, du är mitt lugn, mitt allt. Tack att du finns för mig. Älskar dig.



<3

12 Dagar Kvar.


Kommentarer
Postat av: Sara

Och du är hans prinsessa :) Kram!

2010-11-18 @ 08:18:28
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus