Urk.

   2010-11-17 - 06:05:32

Oj, märkt att jag hunnit ställt om dygnet igen, är så trött så jag mår illa. menmen, en vecka till klara jag.
Men sen vill jag börja packa och fixa inför resan, är ju ganska duktig på att stressa upp mig :P
Ne nu ska jag åka iväg så jag kommer hem någongång, då blir de en tripp över till grannen sen har jag inget mer planerat för idag.

Just, tittade på en bra film igår närjag skulle sova, grina som en tok.
Tror den hette "Allt för min syster" ? Den borde folk se.

Kan bjuda på en bild på min nya fina tomte :)



13 Dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: bibbi

ja visst är filmen sorglig((=.Men din nya tomte är jätte fin,med sina smala ben=))

2010-11-17 @ 11:05:55
Postat av: ♥ L A I L A ♥

vilken söt tomte =) hihi

2010-11-17 @ 13:54:13
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus