Halloween?!

   2010-10-30 - 17:02:25

Glömde skriva igår, men det hände inte så mycket igår heller. Va i Stråssa med jobbet, inte så himla trevligt så skriver inget mer om det.

Idag gjorde jag och Tomas våran fina pumpa, fast han blev bra arg :/
Har även gjort Mammas krans idag, hon beställde en med olika ris i så jag hittade på 4 olika sorter, jag blev nöjd. Blev du Mamma? Det är kul och pyssla lite.
Ska göra en krans av lingonris till mig själv, men det blir ett heldags projekt för det behövs bra mycke ris till det. Tror Maria och jag ska fixa det, ska bli trevligt.

Kvällen blir nog lugn, är seg.




Mammas krans. (ursäkta den dåliga bilden)


31 Dagar kvar nu.


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Kransen är jätte fin Emma!Den ska jag hänga på våran dörr,o där får den hänga till våren!=)Hämtar den imorrn.Pumpan är oxå fin o jätte läskig!=)

2010-10-30 @ 17:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus