Kalas.

   2010-10-26 - 06:02:27

Hade en väldigt trevlig kväll i Löa igår. Bjöds på god mat och en ännu godare efterrätt. Den godaste cheescaken jag ätit i mitt liv.
Konstigt hur man har föreställt sig någons hus i huvet hela tiden sen när man kommer dit är det inte nå som man trott, känns som att man kommit fel. :) Men de va ett mysigt hus.

Idag har jag sovit väldigt dålig, vaknat flera gånger så känner mig helt väck nu.
Iväg o jobba snart och i efm kommer Carran hit, ska bli kul va så länge sen vi sågs nu.

Ingen ny design än, hoppas den kommer idag då.


Bild från greklands resan förra året.

35 Dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: Bibbi

O så söta ni är!Ja,tänk om vi vore på Rhodos!=)

2010-10-26 @ 18:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus