Tiden rusar.

   2010-10-28 - 06:01:56

33 Dagar kvar tills vi åker till Thailand, tiden har gått så fort när man jobbar.
Tyckte de va nyss vi bokade resan. Skönt att tiden går fort men hoppas den saktar ner lite när vi väl är där nere.

Sen är ju jag som jag är och stressar upp mig för att det är jul när vi kommer hem men de hinns nog med, kom på att vi kan ju fixa här hemma helgen innan vi drar eftersom de är första advent då.
Älskar julen, allt mys med ljus, doften av granen och gemenskapen. Ska ju fira julen i Snuggan i år men Familjen.
Någon annan som älskar Julen ?  

Ne nu lär jag klä på mig och knalla till jobbet.


Dålig bild på förra årets gran :)


Kommentarer
Postat av: thess

vilken fin gran ni hade. älskar julen men slipper helst pyntet.huvudvärk måste fixa ute pynt, antar att du har massor...hehe..ja kommer ihåg i påsk. när jag såg dej sätta upp fjädrar. jag gick också o köpte lite fjädrar men det blev mindre bra hos mig då dom regnade och föll ner...hahaa

2010-10-28 @ 06:07:16
Postat av: Sara

Klart man gillar julen, men ser fram emot att spendera den på ett annorlunda sätt i år :) Kram!

2010-10-28 @ 06:26:16
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: maria

jAG BARA ÄLSKAR JULE..PRECIS SOM DU SÄGER, FÖRVÄNTNINGARNA, DOFTERNA, ALL GOD MAT, JULPYSSEL MED FAMILJEN, BARNENS TINDRANDE ÖGON OCH ALL GEMENSKAP. JULEN ÄR EN HÖGTID SOM SKA FIRAS MED DOM MAN ÄLSKAR, I LUGN OCH RO. DET ÄR EN HÄRLIG TID. HOPPAS VI FÅR LITE TID TILL PYSSEL INNAN NI ÅKER. KRAM SVÄGERSKAN.

2010-10-28 @ 15:19:35
Postat av: Bibbi

Ja julen är mysig!Och det bästa är nog att vi är tillsammans nästan allihopa, och njuter av god mat,o väntar på tomten,som kommer till alla snälla barn!=)

2010-10-28 @ 17:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus