Trött.

   2010-10-22 - 17:30:33

Suck, de är en trött o lätt retlig Emma idag..
Vilat på soffan, diskat o tvättat lite..
Skulle tagit en promenad men blev ej så, så nu vet jag inte vad jag ska göra.. ingenting som vanligt kanske..

Överallt jag åker kollar jag efter en julgran, måste ju hitta en så vi vet var vi ska ta en när vi kommer hem.
Just nu längtar jag verkligen till Thailand, komma iväg bara jag o Han. Ska blir så underbart skönt o mysigt, inga måsten eller människor som irriterar en. Bara få vara.


Förra årets inneboende i Ts skoterstövlar :)




Kommentarer
Postat av: maria

Tjena bruttan, upp med hakan.. Jag vet ett ställe där det såg att finnas jättefina granar. ska vi ta en sväng nån dag sen, jag menar, vi får ju inte frångå traditionen.. kram

2010-10-23 @ 10:24:33
Postat av: Emma

Sv: Jo jag såg massa mot ramsberg hållet också, tycker vi ska kolla en snart så vi vet var vi ska åka sen :) Kram

2010-10-23 @ 11:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus