Det blir bättre..

   2011-04-29 - 09:41:47

Somnade ganska tidigt igår fast jag hade legat hela dagen..
Idag känns det bättre faktiskt, inte så ont i revbenen och huvet känns bara lite konstigt..
Bra att vila, det ända som funkar på hjärnskakning..
Ska ta det lugnt idag också så att jag orkar med morgondagen för då är det dags för årets första Race!
Ska bli så kul att se Älsklingen köra igen och få åka med eftersom han kom hem och överaskade mig igår med att ha satt in bägge stolarna :)
Ladda kameran och ta fram snygg stolen.

Har nog kommit fram till att jag ska köpa en ny kamera för mina skattepengar,
en som man kan filma med också, ska ta Sara till hjälp hon kan nog sånt bra mycke bättre än mig.



Sitter faktiskt och har dåligt samvete för att jag inte är med på jobbet och hjälper till :(
Ska nog ringa Brittis nu och kolla hur hon har det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus