Det kan göra ont att tvätta fönster....

   2011-04-28 - 05:42:19

Jobbade som vanligt igår, gick kanon.
For hemmåt och skulle tvätta fönster, blev så fint så..
Men i sista fönstret ramlade jag ner, slog mig ganska hårt i höft, huve, tutte och revben..
Blev livrädd, ringde hem Tomas som kom snabbt..
Fick en stor bula i huvet och revbenen gör skit ont,
så låg på soffan med illamående nästan hela kvällen därför jag ej blogga nå igår..
Men är glad att jag ramlade in och inte ut iaf..
Gör ont än men ska iväg och jobba ända, får ta det lugnt idag..
Glad att jag inte bröt nå ben.


Kommentarer
Postat av: angelica

Nej men aj aj! :(

Hoppas du mår lite bättre idag!



2011-04-28 @ 06:46:45
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vännen, är det inte bättre att du överlåter det till brorsan, han är ju så lång att han knappast behöver krångla på en stol/pall för att nå. Men du hade ju tur i oturen. Hoppas du känner dig bättre idag. Stor kram.

2011-04-28 @ 06:58:17
Postat av: Simon

Aj, hoppas det blir bättre :)

2011-04-28 @ 12:13:20
Postat av: Sara

Men usch. Hoppas det är bättre. Vi ses säkert ikväll , om inte annat imorn =) Kraaam!

2011-04-29 @ 04:43:12
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus