Lång Fredag!

   2011-04-22 - 15:29:55

Vaknade 8 imorse pigg som aldrig förr, 3 timmars sovmorgon ju :P
Har hunnit målat 2 längor staket och legat i solen i 1,5 timme.
Underbart skönt ute!
Nyss filat mina naglar så ska ta och måla dom snart.
Sen duscha och göra mig lite snygg innan jag åker mot Lindesberg för förfest och senare besöka Bistro med ett gäng tjejor. Va lääänge sen jag var ute, hoppas det blir skoj.
Har som vanligt det stora problemet med kläder, vad fan ska jag ha på mig ?!

Ja just, har ju ätit årets första glass idag. Nya Twister, det va god.





Mina blommor jag shoppade igår :)


Kommentarer
Postat av: thess

du gör så jätte fint med dina blommor och krukor...=9 ha det toppen kul ikväll nu...kram

2011-04-22 @ 15:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus