Påsk Torsdag

   2011-04-21 - 21:09:48

Bra dag på jobbet, har hunnit med bra mycket mer än vad vi trott.
Nu är det ju långledigt, skönt tycker jag..
Men ska ju måla staket så har och göra ändå..
Ska väl börja med det imorgon bitti sen fixa naglarna och mig själv, ska ju ut på Bistro imorgon, hehe. va ett tag sen jag var ute men lär ju fira Carrans 20års dag!

Ikväll har vi grillat och snackat massa trams ute, gick typ nyss in för det blev så kallt.
Har köpt blommor också som jag har planterat men glömde ta kort, kan göra det imorgon.
Ska snart ge upp så jag är pigg imorgon.




Måste ju fixa lite påskpåsar också :)
Klart man ska ge bort lite godis på Påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus