Resterande påskhelg..

   2011-04-25 - 17:56:47

Gårdagen blev inte riktigt lika effektiv som jag hoppats på, målade bara en liten bit staket sen låg jag i solen resten av dagen med Sara. Skönt va det och brun blev jag.
På kvällen drog vi ihop ett gäng och grillade borta på Mellanvägen, åkte även lite inlines men det gick inge vidare.
Men grabbarna va betydligt bättre, dom åkte både efter Hundar och fyrhjulingar. kul och se.
Men kameran dog så har inga bilder på just det..

Idag har jag däremot målat, snart klart men tyvär tog färgen slut igen så måste köpa mer imorgon.
Nu ska jag städa huset, blir så himla stökigt när solen är framme, vill ju inte vara inne och städa då heller.





Och nu är långledigheten slut, det har gått fort tycker jag..
Bara att bege sig till jobbet imorgon bitti igen där blommorna står och väntar.


Kommentarer
Postat av: Anna

Blä snusk pullan!! Jag trodde de skulle bli gulligt kort men ho flashar ju hela alltihopa. (Kräks) ;P

2011-05-02 @ 20:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus