SkärTorsdag

   2011-04-21 - 05:51:21

Somnade ganska snabbt igår också och har sovt gott hela natten.
Ska i vanlig ordning snart trampa iväg till jobbet.
Sista dagen idag innan långledigheten, undra om det bara är vi som jobbar heldag?!
Menmen, ju längre jag jobbar ju mer blommor hinner ut till Påsk.

Efter jobbet lär vi åka till Lindesberg, blommor och alkohol ska inhandlas och sen ska jag lämna in Ts armband på lagning för 3e gången. Är trött på detta nu, kanske kan byta armbandet mot nå annat ist..
Och sen Måste T ta nytt kort till körkortet...
Bra att jag skrev allt här för då glömmer jag inte vad vi skulle göra idag.



Alla borde gå/cykla vitastigen 6 på morgonen.
Så fint, tyst och vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus