Söndags fix.

   2011-04-17 - 19:55:48

Idag har jag knappt varit inne alls, det har varit så underbart skönt ute så varför gå in.
Har satt upp den del av staketet som är färdigmålat, blev bra men va svårt att få det att passa igen.
Nästa gång ska vi försöka komma ihåg vart varje sektion satt.
Har fyllt på med jord i Nya rabatten och i grönsakslandet, sen sådde jag lite grejs också.
Hoppas jag inte är för tidig.. :/
Självklart har jag legat och solat lite också. 

Sen har vi grillat för fösta gången i år, jäklar va gött det var!

Har även städat hela huset nyss,
känner på mig att jag kommer va ganska trött dom närmsta dagarna efter jobbet.
Men kort vecka och lång ledigt, bra start tycker jag.





Nya flaggan och T i bakrunden som ställer upp bord o stolar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus