Trött i ögat.

   2011-04-19 - 18:41:09

Gick riktigt bra att cykla till jobbet imorse. Lite kallt om öronen men annars helfint.
Och sjön låg som en spegel, bara några fiskar som vakade. Underbart vackert va det.

På Jobbet idag har vi börjat plantera blommor, 280 klara ca 1500 kvar :P
Men det är roligt, får hålla på hela vekan och säkert på Tisdag också.
Underbart väder att jobba ute i, trist att det ska regna imorgonbitti. Men ska cykla iaf..

När jag kom hem laga jag lite mat.
Sill, potatis, prinskorv, ägg, tomater och gräddfil o gräslöks röra!
mums!
Men fick huvudvärk när jag åt och nu är jag trött.
Ska duscha och sen kasta mig på soffan!


Kommentarer
Postat av: bibbi

Mums vad maten ser god ut!=))

2011-04-19 @ 18:44:41
Postat av: angelica

Åh, mums!

2011-04-20 @ 21:44:25
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus