Dåligt går till bra.

   2011-08-23 - 20:30:16

Inte någon kanon dag direkt..
Seg startad, sen började åderbrocken att spänna igen så blev nedstämd och tjurig..
Sen fortsatte det så tills jag sluta..
Fällde några tårar över vissa saker sen kändes det bättre..

Jag och älsk lagade mat tillsammans, åt och sen skulle vi cykla bort till Härder men han var och golfade så vi får nog ta det imorgon ist, om jag inte får nå ryck snart.
Ska ju snoa lite björnbär tänkte jag :)

Åkte upp till Tobbe, Anna och Lilla Rumpnissan ist, Underbart avslut på denna ganska så träliga dag.
Bäbis mys och snack med underbart trevliga människor <3


En svamp vi inte plockade igår.

Saknar min Kära Maria också, måste se till att ses snart! <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Saknar dig också. Tänkte åka in till dig idag, cyklade vita stigen. I morgon kanske. Kram kram bästaste vännen <3

2011-08-23 @ 21:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus