En Tisdag.

   2011-08-31 - 05:59:14

En vanlig men bra dag på jobbet igår med trimmning och gräsklippning.
När jag cyklade hem började jag tänbka på att jag inte kan cykla så länge till, när det är mörkt på mornarna är det lite läskigt att cykla, Men Varför finns de ingen belysning på vitastigen ?
Mycket folk som går och cyklar där ju!
SKa nog skicka ett förslag til kommun eller nå,
kanske börja en namninsamling är säkert fler än jag som vill ha lampor där..

Efter jobbet blev jag väldigt trött, gjorde inte så mycket mer än och sätta igång en disk och en tvätt.
Käkade lite rester fr dagen innan sen satt vi mest och stirrade bägge två..
Men Karin och Linus kom förbi så talade lite med dom och fick två säckar med kläder som jag skulle kolla igenom om det var någon jag ville ha men det fanns det ej så skulle köra upp det till Maria..
Men väl i Reboda kom vi ju på att Maria jobba men Tommy var hemma och insesterade på att vi skulle komma in och dricka en kopp kaffe så det gjorde vi, va nog där i ett par timmar och tala.
Riktigt trevligt avslut på denna dagen.

Kom hem fixade lite varmamackor, sen duscha, läste lite och sen somnade jag väldigt fort :)



Underbara vän och svägerska <3
Saknar dig nu som måste styra upp detta och ses en dag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Så synd att jag inte var hemma igår..men vi försöker styra till det så vi kan åka upp på lördag över dagen. Ska bara försöka fixa barnvakt. Tror dom blir för rastlösa för att bli med??

Tommy kan vara med o skruva och hjälpa till om det behövs!! Vilken tid börjar han köra? Håller tummarna för att vi träffas i helgen. Kraaaaaam

2011-08-31 @ 06:54:42
Postat av: Maria

ps. Kunde du inte hitta nån större bild...dubbelhakan blev att se grotesk ut...

2011-08-31 @ 06:55:52
Postat av: Sara

Fina Maria :)Jag skulle vilja fånga er två på kort tillsammans :)

2011-08-31 @ 13:27:29
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus