Ett nytt liv..

   2011-08-16 - 20:30:14

Bra dag på jobbet, skönt när dagarna går fort!
Har plockat vissna blommor och klippt lite gräs.

Efter jobbet åkte jag ju in till ungdomsmot, fick nya P-Piller utan Östrogen i så ska hämta dom imorgon.
Hoppas det blir bättre med humör plus att det är mycke bättre mot proppar och migrän anfallen.
Skönt att äntligen fått det gjort, har tänkt på det bra länge nu..
T gav ifrån sig ett "wohoo" när jag sa att mitt pms humör troligtvis blir lugnare!  

Mamma kom och färgade mina fransar också, blev väl inte dirket någon stor skillnad tyvär..
Men lite kanske.. Får se om jag gör det igen eller inte.
Sen har vi varit upp till Ts Mamma en sväng och hälsat på, trevlans!

Nu blir det snart sängen, sova!



Fick ett underbart sms imorse, en liten Nova hade kommit till världen inatt!
Blev så lycklig för deras skull så det nästan kom en liten tår.
Alla lyckönskningar till dom!
Nu längtar jag tills jag får se det lilla livet i verkligheten.


Kommentarer
Postat av: Mia

Kanon fin bukett du kommer bli en stjärna med blommor och blader, bara att satsa

2011-08-16 @ 21:51:46
URL: http://lill-mia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus