Fredag. jobb, slipande och grannhäng.

   2011-08-26 - 23:04:28

Jobbat på i denna värme, inte så roligt faktiskt men det gick..
Efter jobbet kokade jag mig en kopp kaffe och satte mig i solen en stund men blev inte långvarig där för T kom hem, kastade i sig mat sen bar de iväg upp till verkstaden så har varit där hela em och kvällen typ.
Har gått bra och det är roligt så det är bara och köra på, mer blir det imorgon..
Var förbi vid ICA också och lämna tillbaka mina tofflor, hoppas dom kommer i en större storlek snart!

Imorgon på dagen ska vi på kalas, min bror har ju fyllt år så de måste ju firas!
23år gammal blev han, tänk va gammal han börjar bli ;P


Okkolathis! <3

Nu på kvällen har vi suttit vid Thess och snackat en massa, busat med Janne och bara haft det trevligt.
Men nu är jag trött så ska kasta mig i duschen sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus