Fredag.

   2011-08-19 - 22:42:27

Haft en bra dag både på jobb och efter.
Har sågat grenar hela dagen på jobbet, blir så snyggt så, men sågen gav upp så vi for upp till Dalviks och köpte en ny, hann ej testa den så får göra det på måndag! Kul med nya grejer om dom funkar iaf.

Efter jobbet kom ju mäklaren, allt verkade bra och hon tyckte allt såg fint ut!
Sen åkte jag med Tomas upp till Verkstaden och började slipa på en Audi som ska bli en utställningsbil!
Kul att vara med på den tycker jag för då kan jag skryta lite sen när den är med i tidnigar och står på Elmia ;)

Har nästan nyss kommit hem,
 börjar bli lite trött i ögat så ska nog snart knalla in i sovrummet och kasta mig i sängen!
Hoppas på bättre väder imorgon..



Snart dags för mig att gå ut i skogen och söka trattisar också, Nån vecka till!
Plockar bara det eftersom jag aldrig hittar nå gula... :/


Kommentarer
Postat av: Angela

taggsvamp e också gott. finns blekgul taggsvamp och en lite orangare på färgen. dom e goda. växer i mossmark bland granar o grejer. går ej att förväxla med annan svamp. =)

2011-08-20 @ 18:22:13
URL: http://rabarberochflader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus