Hösten är på G.

   2011-08-18 - 20:15:37

Gått kanon på jobbet, blev klar med allt gräs och hann såga lite grenar som va ivägen.

Fiskat lite när vi kom hem, fick lite fisk som ska vara mat till våran Leka Kurt ;P
Och sen skruttade jag runt i skogen och försökte få lite fina kort på nå men det  va inte så mycke till skog vid vitastigen, mest gräs och ormbunkar men lite fint hittade jag..
Plus att regnbågen hann titta fram en sväng.

Nu ska vi äta pizza sen ska jag duscha och sova så jag orkar en dags jobb till.




höst på g..



Kommentarer
Postat av: Anonym

fina kort du tar.

2011-08-18 @ 23:39:09
Postat av: Sara

Tack! :) Ja, klart man ser det goda & bästa i det hela. Men ibland blir man bara lite trött när man sover 2-3 timmar per natt i en vecka. ;) Kram på du

2011-08-19 @ 11:55:19
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus