Jobb, blommor och ful fisk!

   2011-08-15 - 20:02:58

Det har varit en bra dag på jobbet, gått lös med lövblåsen på alla asfalts gångarna.
Blev riktigt snyggt och var kul faktiskt.

När jag kom hem åkte vi också köpte lite blommor,
övade på mina floristskills och gjorde en fin bukett till Anna på hennes 20års dag.
Blev riktigt fin tyckte jag själv iaf :)
 Sen gick jag över till Thess, snackade med henne lite och sen gick vi ner till sjön en sväng..
När jag kom hemtåt hade T börjat med maten så har nyss ätit och ska nog duscha sen lägga mig tidigt!

Imorgon ska jag in till gyn och byta P-Piller,
mina va tydligen ganska farliga när man har åderbrock och migrän..
Hoppas humöret runt mens blir bättre också!


Rosor, liljor och lite ormbukar fr trädgården.
Nå? Blir det någon bra florist av mig tror ni ? :P


Våran fula Lake vi fick upp igår, helt säker på att det va en mal först men icke!


Kommentarer
Postat av: thess

ååå, vilken fin bukett...ha det bra imorgon...kram o go natt

2011-08-15 @ 20:13:20
Postat av: Sara

Jättefin! Du har alla möjligheter för att bli en ypperlig florist =)

2011-08-15 @ 20:37:27
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Angela

buketten blev jättefin =) så roligt att fixa o trixa med blommor i olika kombinationer =)spinn vidare på floristyrket tycker ja absolut!

2011-08-15 @ 20:44:05
URL: http://rabarberochflader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus