LindeOpen.

   2011-08-13 - 22:33:49

Haft en bra dag inne i Linde på LindeOpen.
Älsklingen slog sitt PB så det va skoj, 7.26 har han nu som bästa tid :)
 Blev lite ras men det fixade sig efter lite bilturer och meck.
Så imorgon bitti ska vi in igen, får hoppas det går bra för han då med och att det håller.

Nu på kvällen blev vi bjudna upp till Kjelle och Carina så har suttit där och haft det trevligt,
fick lite gott fika och bara haft det bra.
Men nu är jag trött efter ännu en tidig morgon så ska snart sova så jag orkar upp imorgon igen.

Lite träligt är det att jag inte får någon sovmorgon alls denna helg men det får väl gå, får sova nästa helg ist.
Och sen är det ju söndag, det är likamed städning, tvättning och matlåde lagning! puh..
Sen ville jag ju hinna färga mina fransar också, får se vad tider räcker till..



Bild fr annat race, nya kommer imorgon.


Kommentarer
Postat av: thess

bilar låter sexigt och man känner sig ännu mer...;) jag vill oxå vara en bil tjej som du emma,,;) blink

2011-08-14 @ 10:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus