Måndagen.

   2011-08-30 - 06:01:32

Dimmig morgon både ute och i mina ögon, är väldigt trött.
Men lite kaffe så jag piggnar till lite sen trampa upp till jobbet.

Gick bra o jobba igår, trimmade hela dagen förutom en sväng då vi åkte till Dalviks och köpte en ny sekatör
 och skor till Magnus. Hade med mig Munkar från marken som vi mumsade på också, de va omtyckt :)

Efter jobbet bråkade jag med lilla gräsklipparen en sväng och Tomas tog den stora och klippte stora ytorna.
Blev väl sådär, va väldigt blött i marken..
Träffade på grannen en sväng också, Janne va nyfiken på Tomas när han klippte så jag och Thess talade lite och fick redan på att dom skulle äta Tacos, blev så sugen så det fick det bli här hemma också.
Så gott så.

Sen gjorde jag inte mycket mer, kollade lite på Tv, halv åtta hos mig och nya Robinson.
Sen läste jag lite i sängen innan jag somnade väldigt snabbt!

 
Kort tagen av Sara en väldigt kall vinterdag på ca2år sen.
Snart är det dags igen, fick en längtan till JulAfton igår :S


Kommentarer
Postat av: Sara

Var robinson bra? =) Göttans med tacos, det får det nog bli på söndag till kvällsmyset! :)

2011-08-30 @ 11:51:54
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus