Muffinsbak och guldsökande.

   2011-08-24 - 21:07:07

Hittade lite extra energi igår så vi cyklade bort till Härder och plockade lite björnbär och sen följde vi med han in en sväng och satt och snacka lite och kolla på hans nya HD tv grejs, trevlig!

Idag efter jobbet fick jag ett ryck, bakade Muffins med björnbär.
Blev riktigt gott så jag sprang iväg till affären och köpte mer formar och bakade ett lass till med blåbärsMuffins.
Mumsigt som fan, tänk vad lite vaniljyoghurt i smeten kan göra :)
När jag bakat klart for vi ut i skogen och sökte efter mer av skogens guld, idag hittade vi faktiskt ganska mycke, nästan en korg full och det är jag så glad över så :)
Skönt att gå i skogen men fy fan för dom jävla älgflugorna! Blir ju galen på dom äckliga små djuren.

Var nyss till Härder också med lite muffins som tack för att jag fick ta hans bär.
Och så har vi ätit lite Pizza, så nu ska jag duscha och sova!





Kommentarer
Postat av: bibbi

Så fina dina muffins blev!Ska bli spånnande att smaka dom!

2011-08-25 @ 13:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus