Noramarken + Söndagsfix.

   2011-08-29 - 05:46:34

Marken igår med Mamma va mysig och det va lagom med folk.
Klarade oss fr regn så kunde gå runt så läge vi själva tyckte, men vi blev klara ganska snabbt.
fick med mig 16par strumpor, trosor, Godis + plånbok och körv till älsklingen hem.
Sen fick jag även Mammas munkar med som hon inte ville ha :)


Bästa Mamman, kort fr i sommras.

Hann ej vara hemma nå länge innan jag och grabbarna for ut i skogen, dom fiskade och jag plockade svamp.
Blev lite svamp men det gav jag bort till Jimmy så han kunde fixa till matlåda.
Va även upp till verkstaden och lämnade iväg lite grejer till bilen vi hållt på med som var klart.
Han var nöjd så det känns kul.

Resten av kvällen bestod av städning och matäta, Älskling gjorde god drömskinka :)

Snart trampa iväg till jobbet igen,
en ny vecka men blir en kortare sådan eftersom vi ska åka till Orsa på Fredag så är ledig då :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för svampen! :)

2011-08-29 @ 11:40:03
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus