Ödet? vem vet..

   2011-08-20 - 11:58:49

Igår i verkstaden talade jag och Jimmy om GMC typhoon, min drömbil sen jag var liten..

Ända sen jag såg Mats komma med sin turkosa skönhet har jag alltid velat haft den.
Hade inte talat om den på jätte länge men gjorde som sagt det igår..
Idag när jag kolla på blocket låg den där! Tillsalu för 95tusen,min drömbil!!
Är det ödet att vi tala om den igår och idag är den tillsalu?!
Jag ska iaf köpa mig några lotter idag, kanske kan jag vinna mig pengar,
isf hyr jag en transport och drar till Kalmar direkt!
Lån hos banken ligger i tanken men vet inte om det vore så smart...




Kärlek.


Kommentarer
Postat av: thess

man ska inte gå emot ödet, om man känner att man är kallad. du är kallad till denna bil...köp den, om du känner att det tilltalar att göra det. go for it. den kommer aldrig igen...//thess grannen med lite vin i kroppen

2011-08-20 @ 21:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus