Skogstripp med mitt <3

   2011-08-22 - 20:47:15

En trött morgon men en bra dag på jobbet,
hann med massa grejer så där så man känner sig nöjd när man kommer hemåt.

Väl hemma fixade jag lite käk sen åkte vi ut i skogen, bara jag Och min Älskling.
Svampkorgen i handen och siktet inställt på Gula Kantareller.
Hittade faktiskt en del, mer än jag någonsin hittat men fortfarande inga hav av dom som folket talar om..
Tror inte på haven förens jag ser dom själv!
Blir att gå ut om någon vecka igen när alla trattisarna är klara, dom hittar jag iaf!

Blev väldigt trött nu när jag kom hem,
rensade svampen och förvälde dom så nu ska jag duscha bort alla läskiga kryp sen sova,
kommer somna ovaggad ikväll!







Underbart att gå runt i skogen, så skönt i både kropp och själ.




Kommentarer
Postat av: Sara

Mysigt och skönt :)

2011-08-22 @ 23:22:43
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Bibbi

ja det finns inget så avstressande som att gå i skogen!Det är medecin för själen!Kram till dig!

2011-08-24 @ 16:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus