Söndag.

   2011-08-28 - 10:45:27

Solen skiner och regnet faller ner, sitter yrvaken på altanen och försöker vakna till lite med en kopp Kaffi.
Om någon timme bär det iväg på NoraMarken med Mamma, ska köpa mig strumpor som vanligt och kanske nå mer om jag hittar nå skoj.

Igår va vi in till brorsan firade honom eftersom han fyllde år i Tisdags.
Fick jätte god tårta och hade det mysigt, kul att träffa dom blir ju så sällan.
Lilla Gibson busa runt överallt som vanligt, men han hade växt till sig lite nu men fortfarande så söt så.
Tror Nicklas blev nöjd över sina stora Ölsejdlar och plattan med öl, men undrar hur han mår idag :P






En trött Gibson.


Efter kalaset åkte vi upp till verkstaden igen, jag slipade klart dörrarna och T lackade det.
Medans han lacka börade jag med huven, inte mycket grejer kvar nu.
Hoppas han som äger bilen blir nöjd :)

Kvällen spenderades hemma med lite folk, berättelser från kolmården och annat snack.
Trevligt, plus att Johnny och Josefin trillade in och satt och snacka, va skoj inte ofta man träffar på dom. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus