Torsdagen

   2011-08-26 - 06:13:51

Igår va det ingen direkt positiv dag..
Började med att lönen inte kom in sen slutade datorn koppla upp, blev väldigt irriterad.
Sen kom huvudvärken som höll i sig hela dagen och kvällen och nu när jag vakna va den kvar!?
Va fan, men hoppas den släpper snart. Men hittar F inte nyckeln till medicinskåpet så kan inte ta en ipren. GRRR!
Antar, nya P-piller = nya biverkningar och hela kroppen håller väl på och ställa om sig för har väldigt kort stubin också, blev oxtokig igår när jag komfrån jobbet för att daton inte lagat sig själv :/ haha.
Hormoner..

Fick iaf besök av Mor o Far, snackade lite och bjöd på muffins o hemgjord saft.
Sen åkte jag upp till Verkstaden och hjälpte Älsklingen att slipa lite på div bildelar.
Hämtade också ut mitt Ellos paket, mina tofflor! Sköna som F men lite små så ska byta till en större storlek.

Snart iväg till Jobbet, en halv dag kvar innan helg. Skönt.
Och till helgen blir det att fira min bror som fyllt och gå på NoraMarken med Mamma! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus