2års Kalas och rumpnisseMys!

   2011-08-21 - 20:48:27

Dagen började i inte så bra skick, bubblig mage och ont i dom jävla åderbrocken.. :(
Varit helt seg och trälig hela dagen nästan..
Har iaf hunnit städat, tvättat, och bäddat rent sängen..

På Em skulle vi på kalas vid 3 tiden men blev sena nästan 2 timmar, Grr!
När vi väl kom dit mötte vi alla i dörren, inte så skojigt men det var kul att vara där och träffa dom igen,
va länge sen tycker jag! Meja växer så fort, hon är ju stora tjejen nu!
MostersPussUnge!









Efter kalaset for vi upp till ytterby, möttes av en liten rumpnisse i dörröppningen.
Världens sötaste rumpnisse! Lilla Nova men underbara föräldrar <3
Dit kommer jag gå och mysa oftare :)
Hoppas bara hon är vaken nå nästa gång för idag va hon en sömntuta!




Halva Jag är borta, men mysigt att hålla bäbis!


Nyss lagat och ätit mat, mätta som f*n.
Gjorde några matlådor och ringde över Mattias så han också fick sig en :)
Snäll jag är!
Nu ska jag duscha sen lägga mig och sova så jag orkar upp imorgon.




Kommentarer
Postat av: sara

Åhh vilken söt rumpnisse! vi får ta och hälsa på nästa helg när jimmy är hemma igen =)



Åh va Meja har blivit stor! =)

2011-08-21 @ 20:57:21
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Ska jag komma förbi jobbet med fika då? ;) Annars får du kika hit när jag kommit hem från jobbet på kvällen ;)

2011-08-21 @ 21:00:16
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus