22Dec.

   2011-12-22 - 23:17:42

Spenderat nästan hela dagen på mellanvägen.
Tittat, kännt och pratat bäbis. Så söt liten Molly som nu kommit till världen.
Är så glad för mina kära vänners skull.

På fm har jag träffat Thess en sväng, kaffe och pratat en hel del.
Sen for jag in till Lindesberg, handlade det sista till julbordet och även lite rosor till mig själv :)
På vägen hem stannade jag en sväng vid jobbet, drack lite kaffe där och tala lite.



Talat i telefon med syster nyss, imorgon far dom iväg till värmen !
Men vi kommer ju snart efter och kommer träffa dom där nere.
Men först lite julfirande här i Ojuliga sverige. (ingen julkänsla alls )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus