3e Dec, ingen snö än...

   2011-12-03 - 11:55:48

Väldigt sen morgon, kaffi nu innan jag ska börja tvätta lite och sen får det visa sig vad som händer..

Haft bra dagar denna vecka, shoppat julklappar med Anna och Nova.
Är nog första gången jag kommer hem fr Mariberg utan nått alls till mig själv..
Men skönt att ha nästan alla julklappar klara.

Igår for vi runt överallt, hälsa på folk och fick en massa grejer fixade. Skönt.
Lite Tacosmys hemma..
Sen upp till Snutteboet och grattade Tobbe lite och va där hela kvällen :)
Alltid trevligt tycker jag, och Anna hade ju ny bakade lussekatter också som jag tryckte i mig.
Även Ester och Siri åt det, knasiga katter :)
Väl hemma spelade jag och T lite alfapet, förlorade tyvär men det va skoj ändå.



Vart fan är snön ?
Nu vill jag verkligen ha snö !


Kommentarer
Postat av: Anonym

snön kommer snart.

2011-12-04 @ 02:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus