Bra dagar.

   2011-12-28 - 10:48:14

Haft bra dagar så här efter jul.
Igår var jag och Mamma in till Marieberg och kolla lite på rean, är glad att vi åkte tidigt för fy vad folk det kom framåt lunch och då var vi klara så det va skönt !
Fick med mig 3 BHar, ett par trosor, ett linne och en finare topp hem.
Plus lite annat som jag var in och handla på rusta :)

Måste försöka kolla igenom min packning igen, packa om allt.
Nästa vecka bär det iväg :) Ska blir så skönt !


Kort taget av sara förra året.

Idag ska jag nog sola lite, och tvätta en sväng kanske och gå bort till Sara och Molly och mysa lite med dom.


Kommentarer
Postat av: Simon

Vilken dag åker ni? :-)

2011-12-28 @ 19:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus