Lucia 13:Dec.

   2011-12-13 - 11:00:06

En natt med väldigt konstiga drömmar och därmed varmt och svettigt..
Vaknade av att Anna ringde och ville bjuda på en julskinesmörgås :)
Ska snart halka bort och hämta upp Sara så hon kan handla lite och sen vidare upp till Anna och äta denna goda smörgås :)

Gårdagen va kanon, hämtade ut mitt körkort som va väldigt fult ;P
Och sen fixade jag en praktik plats på mitt drömjobb, kan inte bli bättre ser fram emot det så mycket !

Lucia idag också, ska iväg ikväll till Löa och kolla ett luciatåg som Zebastian ringde och bjöd in oss på och in till Linde imorgon och kolla på min lilla skrutta som går lucia med dagis, mysigt ! <3


Söta Zebastian, troligtvis har han andra kläder på sig ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Å vad gott med julskinkssmörgås..

2011-12-13 @ 11:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus