Aj.

   2011-02-23 - 11:53:23

Började denna Onsdag med att bränna mig på kaminen,
 gjorde skit ont och mina små fingrar ser ut som fan!
Första gången jag bränner mig tror jag, och förhoppningsvis den sista!

Trevliga nyheter fr Sara, Ikea på Lördag :)
Tur att jag har gjort en så fin lista och allt.
Plus att jag ska sy en till gardin åt henne, i Maj :P
Lite större och lite mer krångel, men vad gör det.



Köpte sån här dyrare lite lyxig glass i förrgår, SKIT ÄCKLIG!
Framöver blir det billig glass, mycke godare.


Kommentarer
Postat av: Sara

På tal om DYR glass, ben & Jerrys. Men den är GOOOOD!

Ja , vi får nog kul när vi fixar gardiner sen ;)

2011-02-23 @ 12:50:04
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: thess

ikea en lördag, dagen efter löning. så skojigtttt....

2011-02-23 @ 15:21:24
URL: http://sessandolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus