Längtar tillbaka...

   2011-02-22 - 11:33:07

Har nog fått en gnutta vinterdepp.
När ska detta ge sig, absolut den längsta vinter någonsin!
Ge mig snälla ett par biljetter till Thailand så vi kan fly några veckor igen..
Eller iaf vår!
Gör inget annat än och gnäller på snön, kylan och att det inte finns ett dugg att göra..
Fördriver tiden med städning och tvättning, inte så himla roligt faktiskt..
Ne en resa till skulle inte göra nått, synd bara att jag inte har ett öre kvar att leva för.
Och idag kommer Mor och Far hem från Teneriffa och är säkert äckligt bruna och lyckligt :( Fuskigt.







Längtar tillbaka..


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja med ... =)

2011-02-22 @ 11:49:41
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är ingen frukost ju. =)

2011-02-22 @ 11:51:36
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Idag skiner solen vännen. Du får tjuvstarta våren med att sätta lite fröer. Kram

2011-02-22 @ 12:41:45
Postat av: Anonym

Ja det hade jag gärna gjort om jag hade haft pengar så jag kunde köpa jord... Kram.

2011-02-22 @ 12:48:48
Postat av: thess

nej, men åk och sol lite solarium. det kan hjälpa, jag längtar också till thailand, försöker spara förfullt för att få komma dit kanske till jannes 2 års dag...men blir nog inte så..ni då? när ska ni dit isf

2011-02-22 @ 15:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus