Liljor

   2011-02-22 - 17:52:38

Ja, idag har jag inte gjort så mycke alls..
Tog en promenad upp till hytta, trodde jag skulle dö..
Märks verkligen att de va länge sen jag va ute och gick.
Sen kom Mamma o Pappa hit, gud så bruna dom var! Är så avundsjuk.
Fick en söt klänning, cigg och lite choklad, fint.

Nyss betalat räkningar, inte kul när man får föra över pengar från sparkontot..

Köttsöppa o limpa till middag idag, och sen Tv, Sofias änglar idag ju!



Mina blommor jag fick av Älsklingen när jag fyllde lever än, helt otroligt!
Visst dom börjar ge upp hoppet nu men bra att dom stått sig så pass länge.
Och på tal om liljor, ska köpa lökar och så det i trädgården i vår, kommer bli vackert.



Kommentarer
Postat av: angelica

tack fina du! :) Glad jag blir!

2011-02-23 @ 10:44:53
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus