Rally på is.

   2011-02-19 - 11:42:20

Ja gårdagskvällen blev inte som jag trott.
Hade ju sminkat mig och krängt på mig ett par jeans (som inte hör till vanligheten längre)
Men det blev en hel kväll/natt på sjön, va riktigt kul.
Jag körde några varv och bidrog med en fastkörning men va gör det för det fanns folk som var sämre :P
Däck krängdes av fälgar, fälgar sprack så däck flög (trodde det va omöjligt), bilar vältes och ett däck small.
Plus en massa fast körningar.
Full fart hela tiden, mer mecka än körning faktiskt.
Men det va skoj, fast när temeraturen vart -21 var det ganska kallt och vi begav oss hem igen.

Är lite ledsen att jag inte hade kameran med mig faktiskt..
Tog ett kort när jag satt bakom ratten och det va de.




Ah dålig och tråkig bild med det är den ända som togs :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus