Bra dag.

   2011-01-19 - 13:16:46

Idag va det en bra morgon, kom upp ur sängen i ett svep utan att de gjorde ont sen kunde jag sätta på mig tröjan som en vanlig människa utan smärta :D lycklig!
Har mest suttit vid datorn idag och kollat på kläder och sånt.
Men senaste timmen har jag suttit vid Tvn och filat mina naglar som snart ska målas.
Väntar även besök i efm av min Mamma <3

Solen skiner ute, helt underbart men törs ej gå ut eftersom det är så halt.
Vill ej riskera att halka.
Sitter och funderar på hur jag ska så allt ute i trädgården i vår,
 vill ha massa blommor, ärtor, morötter, gräslök mm.


En bild på min Mor o Far, där dom är i ungefär samma ålder som jag och Tomas. (ca20 28)
Vilka puddingar va? :)

Imorgon är det Torsdag, gud va spännande det ska bli. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus