.....

   2011-01-17 - 12:10:58

Allt går framåt och blir bara bättre men det är fortfarande svårt att göra det allra lättaste sakerna..
Det tynger ner mig, grät igår när jag insåg att duschslangen va för högt upp, och kommer inte upp ur sängen själv om jag ligger för platt..
Men det är bara att tänka framåt, snart blir det bra och allt är värt det.
Har ju drömt om detta i flera år.

Har sån tur att jag har min älskade karl som hjälpt mig så mycket <3
Min kära Mamma också <3

Jaaa, idag ska jag nog gå fram o tillbaka i köket några gången sen upp till soffan, ligga där en stund och sen gå ner igen, osv... Roligt ;)


fått mycke fina blommor iaf, det älskar jag :)


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Du är så duktig,kämpa på!Puss o kram!

2011-01-17 @ 17:12:38
Postat av: Sara

stor kram!!

2011-01-17 @ 18:18:40
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Simon

Hoppas du blir bättre snart!!

2011-01-18 @ 15:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus