Mix.

   2011-01-26 - 10:47:41

Allt gick så bra igår, jag som hade varit  så nervig..
Sen hittade jag 2st nya T-shirts och en Bh känns bra, nu har jag nått o ha på mig iaf.
Duschade när jag kom hem, så jäkla skönt!
Sen tittade jag lite på Tv, De här "SOFIAS ÄNGLAR" grinade som en tok, gud va världen är bra hemsk ibland.
Inatt har jag drömt massa trams igen, hatar det. Vaknar och är helt förstörd, men som tur va hade T inte åkt än så hann krama han lite.

Idag vet jag ej vad jag ska göra, vika tvätt och prova kläder kanske :)

Imorgon kommer Min älskade Syster och Meja på besök, så som jag längtat!



En liten bebisMeja <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus