Fredagen, sol, metspön och trevligt folk.

   2011-07-30 - 10:27:11

Hade en trevlig och väldigt varm dag igår, spenderade nästan hela dagen vid sjön med ett metspö i handen.
Fick mycket fisk, roligt vad man än får tycker jag :)
Gick hemåt och åt lite och sola en stund på pooldäcket men sedan gick vi ner igen och fiska en sväng till,
Kom mycket folk ner men det va så skojigt så.

Senare på kvällen satt vi här några stycken och tala lite skit bara men blev trött och la mig medans grabbarna talade vidare.. säkert lååångt in i natten..



Jag ringde nyss till mina kära föräldrar som kom hem fr Turkiet imorse, lite trötta men glada över att jag varit där och klippt gräs och ställt dit lite hembakta muffins :)



Idag ska jag tvätta lite mer, hämta paket vid ICA sen vet jag inge mer.. :)
Visar sig som vanligt vad som sker.


Kommentarer
Postat av: Sara

Alltid kul att mötas av sånt trevligt när man kommer hem :) Tack för igår!

2011-07-30 @ 10:37:05
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: bibbi

Tack snälla du!Muffinsena var jätte goda!O skönt att gräset var klippt så att vi slapp börja med det på en gång!Puss o kram!

2011-07-31 @ 16:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lever det bästa livet tillsammans med kärleken och våran bebis Findus